拂晓和月亮

这首歌真的好适合伏哈

歌名是《What Have You Done (Album Version)》

截几句其中的歌词:


Would you mind if I hurt you?

你介意我伤害你吗?


Understand that I need to

要明白我必须这么做


Wish that I had other choices

希望我能有别的选择


Than to harm the one I love

可以不用伤害我爱的人


Why, why does fate make us suffer?

为什么,为什么命运让我们受尽苦难?


There's a curse between us, between me and you

诅咒横在我们之间,在你我之间


Would you mind if I killed you?

你介意我杀了你吗?


Would you mind if I tried to?

介意我试着那么做吗?


'Cause you have  Turned into my worst enemy

因为你成为了我最大的敌人


We will be free when it ends

当一切结束之时,我们就自由了




分享Within Temptation/Keith Caputo的单曲《What Have You Done (Album Version)》: https://y.music.163.com/m/song?id=20715633&uct=m1G6MmkjRxzzNsnmEM1vGA%3D%3D&app_version=8.2.61&sc=wm (来自@网易云音乐)



有太太剪吗😢自己想剪奈何水平不够剪不出来😢

评论(10)

热度(203)

  1. 共19人收藏了此文字
只展示最近三个月数据